-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

12 اکتوبر، 2020

چترال : کرشمہ علی نے فٹ بال کھیل کر تاریخ رقم کی۔ اور اب وہ زندگیاں بدل رہی ہے (سی این ین کو دیا گیا مکمل انٹرویو پڑھیں)

 

چترال : کرشمہ علی  نے فٹ بال کھیل کر تاریخ رقم کی۔ اور اب وہ زندگیاں بدل رہی ہے (سی این ین کو دیا گیا مکمل انٹرویو پڑھیں)



پاکستان کی وادی چترال کے ایک دور دراز گاؤں میں ، جو سطح سمندر سے 1500 میٹر بلندی پر ہے۔ افغانستان سے ملحق ان پہاڑوں میں ہی کرشمہ علی زندگیوں کو تبدیل کررہی ہیں -یہاں انٹرنیٹ بس نہ ہونے برابر ہے اور تکنیکی مشکلات کے باوجود اپنی کہانی سنانے کی کوشش کر رہی ہیں۔

علی کا کہنا ہے کہ دنیا دور ہے ، دارلحکومت اسلام آباد سے،  جہاں وہ  اس سال کا بیشتر حصہ یونیورسٹی میں تعلیم حاصل کرنے میں گزارا ہوتا ، لیکن عالمی سطح پر پھیلنے والی وبائی مرض کی وجہ سے 23 سالہ کرشمہ کو اپنے گھر واپس جانے پر مجبور ہونا پڑا۔

پچھلے سال ان کا نام ٹینس اسٹار نومی اوساکا اور کے پاپ بینڈ بلیک پنک کے ساتھ ایشیاء میں فوربس کے '30 انڈر 30 'میں شامل کیا گیا تھا ، اور پہلے ہی بہت کچھ حاصل کرنے کے بعد ، اس علاقے کی پہلی خاتون جس نے فٹ بال کھیلی تھی ایک قومی اور بین الاقوامی سطح پر اس کی نگاہ ہے کہ وہ خطہ کی خواتین اور لڑکیوں میں فرق پیدا کرسکتے ہیں جہاں وہ بڑی ہوئی ہیں۔

"یہاں کی لڑکیوں کے لئے معاملات مشکل ہیں ، خاص طور پر ایک منفردخواب دیکھنے یا معاشرے سے آپ کی توقع سے باہر کچھ کرنے کے لئے" 
وہ امریکی جریدے سی این این اسپورٹ کو بتاتی ہیں ، 45 منٹ ٹیلیفونک انٹرویو  پر گفتگو کرتی ہے۔



کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں