خیبر پختون خواہ ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ نے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا ، حاضری اور صفائی کے لحاظ #چترال کے سکولز بازی لے گئے : تفصیل پڑھیں

خیبر پختون خواہ   ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ نے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا ، حاضری  اور صفائی  کے لحاظ چترال  کے سکولز بازی لے گئے : تفصیل پڑھیں


پشاور (ٹائمزآف چترال ویب ڈیسک) خیبر پختون خواہ   ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ  نے نومبر 2020 کے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا جس میں کوہاٹ اور مالاکنڈ کے اسکول سرفہرست رہے۔  جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ پرفارمنس اسکور کارڈ کے اعلان کے موقع پر صوبائی وزیر برائے محکمہ برائے امور و سیلڈ شہرام خان ترکائی مہمان خصوصی تھے۔

اس میں کہا گیا ہے کہ ای اینڈ ایس ای ڈی نے اپنے متعلقہ ضلعی تعلیم کے منصوبوں اور کوویڈ 19 کے حوالے سے حفاظتی اقدامت اور اسکولوں کی احتیاطی تدابیر کے اعتبار  سے  معیار اور رسائی کی جانچ کے لئے  کے 56 ڈی ای او آفسز (28 مرد اور 28 خواتین) کی کارکردگی کا اندازہ جائزہ لیا۔ ہینڈ پور (خواتین) اور اپر چترال (مرد) ہاتھ دھونے اور صابن سے ہاتھ دھونے کے مقامات کی دستیابی  یقینی بنانے کے زمرے میں بالترتیب پہلے اور دوسرے نمبر پر رہے۔ ایف آر کوہاٹ نے لڑکوں اور لڑکیوں کے اسکولوں میں ہاتھ دھونے والے مقامات پر صابن اور ہاتھ دھونے کی سہولت کی دستیابی کے زمرے میں پہلا نمبر حاصل کیا۔

ایک اور اہم پہلو جس کا جائزہ لیا گیا وہ کوڈ ۔19 کے خلاف حفاظتی اقدامات میں ماسک پہننے کو یقینی بنانا تھا۔ طلبا کو  ماسک پہننے پر پابند کرنے  میں بونیر بوائز کے اسکولوں نے 98.1 فیصد کے ساتھ ٹاپ پر رہے اور بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ بالائی چترال سے تعلق رکھنے والی لڑکیوں کے اسکولز 98 فیصد کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہے۔ شانگلہ (لڑکوں) کے سکولز 97.3 فیصد کے ساتھ تیسری پوزیشن حاصل کی ہے ۔

نومبر کے مہینے میں  اضلاع میں مجموعی طور پر اساتذہ کی حاضری کی شرح بڑھ کر 92 فیصد ہوگئی۔چترال (مرد) اسکور کارڈ میں 95.1 فیصد کے ساتھ سرفہرست رہے جبکہ صوابی (خواتین) اور ملاکنڈ (خواتین) نے اساتذہ کی حاضری کی شرح بالترتیب 95.67 اور 95.34 فیصد ظاہر کی۔ اس بار ہری پور کے لڑکیوں اور لڑکوں کے اسکولوں میں تعلیم کے معیار پر کارکردگی کا اسکورکار 85.6 فیصد ریکارڈ کیا گیا۔ رسائی کارکردگی اسکور کارڈ پر ، اپر چترال (مرد) 84.3 فیصد کے ساتھ سرفہرست ہے۔

Post a Comment

Thank you for your valuable comments and for taking the time to point out options to improve our service. Please have your opinion on this post below.

Previous Post Next Post