-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

21 نومبر، 2020

خیبر پختون خواہ ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ نے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا ، حاضری اور صفائی کے لحاظ #چترال کے سکولز بازی لے گئے : تفصیل پڑھیں

 

خیبر پختون خواہ   ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ نے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا ، حاضری  اور صفائی  کے لحاظ چترال  کے سکولز بازی لے گئے : تفصیل پڑھیں


پشاور (ٹائمزآف چترال ویب ڈیسک) خیبر پختون خواہ   ایلیمنٹری اور سکنڈری ایجوکیش ڈپارٹمنٹ  نے نومبر 2020 کے ضلعی کارکردگی اسکور کارڈ (ڈی پی ایس) کے نتائج کا اعلان کردیا جس میں کوہاٹ اور مالاکنڈ کے اسکول سرفہرست رہے۔  جاری ایک بیان میں کہا گیا ہے کہ پرفارمنس اسکور کارڈ کے اعلان کے موقع پر صوبائی وزیر برائے محکمہ برائے امور و سیلڈ شہرام خان ترکائی مہمان خصوصی تھے۔

اس میں کہا گیا ہے کہ ای اینڈ ایس ای ڈی نے اپنے متعلقہ ضلعی تعلیم کے منصوبوں اور کوویڈ 19 کے حوالے سے حفاظتی اقدامت اور اسکولوں کی احتیاطی تدابیر کے اعتبار  سے  معیار اور رسائی کی جانچ کے لئے  کے 56 ڈی ای او آفسز (28 مرد اور 28 خواتین) کی کارکردگی کا اندازہ جائزہ لیا۔ ہینڈ پور (خواتین) اور اپر چترال (مرد) ہاتھ دھونے اور صابن سے ہاتھ دھونے کے مقامات کی دستیابی  یقینی بنانے کے زمرے میں بالترتیب پہلے اور دوسرے نمبر پر رہے۔ ایف آر کوہاٹ نے لڑکوں اور لڑکیوں کے اسکولوں میں ہاتھ دھونے والے مقامات پر صابن اور ہاتھ دھونے کی سہولت کی دستیابی کے زمرے میں پہلا نمبر حاصل کیا۔

ایک اور اہم پہلو جس کا جائزہ لیا گیا وہ کوڈ ۔19 کے خلاف حفاظتی اقدامات میں ماسک پہننے کو یقینی بنانا تھا۔ طلبا کو  ماسک پہننے پر پابند کرنے  میں بونیر بوائز کے اسکولوں نے 98.1 فیصد کے ساتھ ٹاپ پر رہے اور بہتر کارکردگی کا مظاہرہ کیا۔ بالائی چترال سے تعلق رکھنے والی لڑکیوں کے اسکولز 98 فیصد کے ساتھ دوسرے نمبر پر رہے۔ شانگلہ (لڑکوں) کے سکولز 97.3 فیصد کے ساتھ تیسری پوزیشن حاصل کی ہے ۔

نومبر کے مہینے میں  اضلاع میں مجموعی طور پر اساتذہ کی حاضری کی شرح بڑھ کر 92 فیصد ہوگئی۔چترال (مرد) اسکور کارڈ میں 95.1 فیصد کے ساتھ سرفہرست رہے جبکہ صوابی (خواتین) اور ملاکنڈ (خواتین) نے اساتذہ کی حاضری کی شرح بالترتیب 95.67 اور 95.34 فیصد ظاہر کی۔ اس بار ہری پور کے لڑکیوں اور لڑکوں کے اسکولوں میں تعلیم کے معیار پر کارکردگی کا اسکورکار 85.6 فیصد ریکارڈ کیا گیا۔ رسائی کارکردگی اسکور کارڈ پر ، اپر چترال (مرد) 84.3 فیصد کے ساتھ سرفہرست ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں