-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

17 نومبر، 2020

چترال گرم چشمہ میں HBL نے اے ٹی ایم مشین نصب کرکے عوام کا دل جیت لیا

 

چترال گرم چشمہ میں HBL  نے اے ٹی ایم مشین نصب کرکے عوام کا دل جیت لیا



چترال (ٹائمزآف چترال تازہ ترین 17 نوموبر 2020) ایچ بی ایل گرم چشمہ برانچ سن 1976 سے گرم چشمہ بازار میں اپنے صارفین کو سروس فراہم کررہی ہے۔ جعرافیائی لحاظ سے ایچ بی ایل گرم چشمہ برانچ افغانستان کے صوبہ بدخشان سے ملانے والی مشہور درہ یا بارڈر دورہ پاس شاہ سلیم سے محض 23 کلومیٹر کی دوری پر واقع ہے۔

خیبر پختونخواہ کے پسماندہ ضلع چترال کے ایک پسماندہ علاقہ گرم چشمہ میں ATM مشین لگا کر HBL نے اپنی بہترین کسٹمر سروس کی طرف ایک اور قدم بڑھایا ہے جس کی وجہ سے لوکل کمیونیٹی میں خوشی کی لہر دوڑ گئی ہے۔ اے ٹی ایم یقیناً موجودہ دور کی اہم ضرورت ہے۔

اہالیان گرم چشمہ نے ایچ بی ایل چترال کے ایریا منیجر اور گرم چشمہ برانچ کے عملے کا انہتائی مشکور ہیں کہ انہوں نے ان کے مطالبے پر عمل کرتے ہوئے HBL  گرم چشمہ برانچ میں ATM مشین کی تنصیب کرکے عوام کا درینہ مطالبہ پورا کردیا ہے۔





کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں