-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

24 دسمبر، 2020

شیخ رشید میرا بھائی جیسا ہے: ٹک ٹاک سٹار حریم شاہ ، میرے خوابوں کا شہزا دہ ابھی تک زمین پر نہیں اترا ہے، اس لئے ابھی شادی نہیں کر رہی

شیخ رشید میرا بھائی جیسا ہے: ٹک ٹاک سٹار حریم شاہ ، میرے خوابوں کا شہزا دہ ابھی تک زمین پر نہیں اترا ہے، اس لئے ابھی شادی نہیں کر رہیکراچی (ٹائمزآف چترا ل ویب ڈیسک 24 دسمبر 2020)  ٹک ٹوک اسٹار حریم شاہ نے پیر کے روز  کراچی میں ایک پریس کانفرنس کے دوران کہا کہ شیخ میرا بھائی جیسا ہے۔ انہوں وزیر داخلہ شیخ رشید کو ’بھائی‘ قرار دیتے ہوئے  انہیں جلد شادی کے بندھن میں بندھنے کا مشورہ بھی  دیا۔ یاد رہے  حریم شاہ کے ویڈیو اسٹریمنگ پلیٹ فارم ٹک ٹوک پر 4.9 ملین فالوورز ہیں۔

کراچی میں پریس کانفرنس سے خطاب کرتے ہوئے حریم شاہ نے کہا کہ شیخ رشید کے مفاد میں ہے کہ وہ اب شادی کریں۔ حریم نے اظہار خیال کیا ، "شیخ رشید صاحب کو گرہ باندھنا چاہئے ، ورنہ کون جانتا ہے کہ اور بھی کتنی ویڈیوز سامنے آئیں گی۔

ٹک ٹوک کی مشہور شخصیت نے اعلان کیا کہ وہ ابھی شادی نہیں کرنے جا رہی ہے  ان کا کہنا ہے کہ  "ان کے  خوابوں کا شہزادہ ابھی تک زمین پر نہیں اترا ہے۔ جب میں اسے دیکھوں گی تو تب ہی میں اس سے شادی کروں گی۔ پچھلے سال ، وفاقی وزیر ریلوے شیخ رشید کی ٹک ٹوک اسٹارز حریم شاہ اور سندل خٹک کے ساتھ براہ راست کالز کی متعدد ویڈیوز سوشل میڈیا پر وائرل ہوگئیں۔


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں