-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

31 دسمبر، 2020

مفتی منیب روئیت ہلال کمیٹی سے فارغ ،بادشاہی مسجد لاہور کے خطیب مولانا عبد الخیر آزاد رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مقرر

 

مفتی منیب  روئیت ہلال کمیٹی سے فارغ ،بادشاہی مسجد  لاہور کے خطیب  مولانا عبد الخیر آزاد  رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مقرر



کراچی (ویب ڈیسک)  وزارت مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق وفاقی حکومت نے مفتی منیب الرحمٰن کو رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین کے عہدے سے ہٹادیا ہے۔   نوٹیفکیشن کے مطابق ، لاہور کی مشہور بادشاہی مسجد کے خطیب ، مولانا عبد الخیر آزاد نے مفتی منیب کی جگہ  رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین کا عہدہ سنبھال لیا ہے۔  یہ تبدیلی 19 رکنی کمیٹی میں ردوبدل کے ایک حصے کے طور پر سامنے آئی ہے اب کمیٹی میں سپارکو ، سائنس اینڈ ٹکنالوجی کی وزارت اور میٹ آفس کے نمائندے شامل ہیں۔

رویت ہلال کمیٹی اسلامی مہینوں کے آغاز اور اختتام کے اعلان سے کا ختمی اختیار رکھتی ہے۔ تاہم ، اس کے نتیجے میں کچھ سالوں میں چاند نظر آنے کے اعلان پر تنازعہ بھی  پیدا ہوئے تھے۔ مفتی منیب کی سربراہی میں منعقدہ رویت ہلال کمیٹی  اور سائنس اور ٹکنالوجی کے وزیر فواد چوہدری سے عیدالفطر اور عید الاضحی جیسے بڑے اسلامی تہواروں کے لئے چاند دیکھنے کے معاملے پر متصادم رہا ہے۔

تاہم ، وفاقی وزیر فواد چوہدری نے پہلے اعلان کیا تھا کہ ان کی وزارت پہلے سے طے شدہ تاریخوں کے ساتھ ہی ایک اسلامی کیلنڈر بنائے گی ۔

سرکاری نوٹیفیکیش کی نقل درجہ ذیل  ہے:


کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں