مفتی منیب روئیت ہلال کمیٹی سے فارغ ،بادشاہی مسجد لاہور کے خطیب مولانا عبد الخیر آزاد رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مقرر

مفتی منیب  روئیت ہلال کمیٹی سے فارغ ،بادشاہی مسجد  لاہور کے خطیب  مولانا عبد الخیر آزاد  رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین مقرر



کراچی (ویب ڈیسک)  وزارت مذہبی امور اور بین المذاہب ہم آہنگی کے جاری کردہ نوٹیفکیشن کے مطابق وفاقی حکومت نے مفتی منیب الرحمٰن کو رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین کے عہدے سے ہٹادیا ہے۔   نوٹیفکیشن کے مطابق ، لاہور کی مشہور بادشاہی مسجد کے خطیب ، مولانا عبد الخیر آزاد نے مفتی منیب کی جگہ  رویت ہلال کمیٹی کے چیئرمین کا عہدہ سنبھال لیا ہے۔  یہ تبدیلی 19 رکنی کمیٹی میں ردوبدل کے ایک حصے کے طور پر سامنے آئی ہے اب کمیٹی میں سپارکو ، سائنس اینڈ ٹکنالوجی کی وزارت اور میٹ آفس کے نمائندے شامل ہیں۔

رویت ہلال کمیٹی اسلامی مہینوں کے آغاز اور اختتام کے اعلان سے کا ختمی اختیار رکھتی ہے۔ تاہم ، اس کے نتیجے میں کچھ سالوں میں چاند نظر آنے کے اعلان پر تنازعہ بھی  پیدا ہوئے تھے۔ مفتی منیب کی سربراہی میں منعقدہ رویت ہلال کمیٹی  اور سائنس اور ٹکنالوجی کے وزیر فواد چوہدری سے عیدالفطر اور عید الاضحی جیسے بڑے اسلامی تہواروں کے لئے چاند دیکھنے کے معاملے پر متصادم رہا ہے۔

تاہم ، وفاقی وزیر فواد چوہدری نے پہلے اعلان کیا تھا کہ ان کی وزارت پہلے سے طے شدہ تاریخوں کے ساتھ ہی ایک اسلامی کیلنڈر بنائے گی ۔

سرکاری نوٹیفیکیش کی نقل درجہ ذیل  ہے:


Post a Comment

Thank you for your valuable comments and for taking the time to point out options to improve our service. Please have your opinion on this post below.

Previous Post Next Post