پشتو فلم اور ڈرامہ انڈسٹری کیلئے خوشخبری، رنسٹرا اور کلاسک براڈکاسٹنگ جلد پاکستان کی پہلی پشتو ویب سیریز کا آغاز کریں گے۔

پشتو فلم اور ڈرامہ انڈسٹری کیلئے خوشخبری، رنسٹرا اور کلاسک براڈکاسٹنگ جلد پاکستان کی پہلی پشتو ویب سیریز کا آغاز کریں گے۔

کلاسک براڈکاسٹنگ اور رنسٹرا پہلی پشتو ویب سیریز ''گدائی'' پروڈیوس کریں گے۔

 تقریبا60 ملین  افراد پشتو بولتے ہیں جبکہ پاکستان میں 35 ملین کے قریب لوگ  یہ زبان بولتے ہیں، اس کے باوجود پشتو فلم اور ڈرامہ انڈسٹری خراب اسکرپٹ، غیر مہذب مواد اور کانٹینٹ(مواد) کے نقل کی وجہ سے ترقی نہیں کر پا رہی ہے۔ کلاسک براڈکاسٹنگ کے اشتراک سے رنسٹرا اپنے ڈیجیٹل پلیٹ فارم کے لئے پہلی بار پشتو ویب سیریز تیار کررہا ہے۔ 


گڈائی ایک مختصر فارم ویب سیریز ہے، جو معاشرے میں بچوں کی شادی کے مسئلے کواجاگرکرتی ہے۔ اس کے ہدایت کار اور تحریر کرنے والے بخت رواں بخت ہیں۔ اس سلسلے میں پشتو برادری کے نئے اور ابھرتے ہوئے فنکاروں کومتعارف کرایا گیا ہے۔  کاسٹ میں منادر صادق، بی بی شیرینہ، شبانہ اعظمی، روما اور عدنان بخت شامل ہیں۔ یہ  ویب سیریز پشتو  کے ناظرین اور مواد تحریر کرنے والوں کے لئے ایک نیا سنگ میل ہے۔

چیئرمین اور شریک بانی، رنسٹرا ٹیکنالوجیز اور نائب صدر ڈائس فا ونڈیشن یو ایس اے، ڈاکٹر عادل اختر نے کہا کہ، ''رنسٹرا پاکستان کے نوجوانوں کو ہنر کو مواقع فراہم کرنے کے لئے کوشاں ہے اور اس کے لئے ضروری ہے کہ تمام ثقافتی گروہوں کے  ابھرتے  ہوئے ستارے اٹھائے جائیں، تاکہ  ہمارے مقامی فنکاروں اور سچی کہانیاں پیش کرنے والے مقامی طور پر تیار کردہ مواد کے ذریعہ تفریحی، اسکرپٹ، اسٹوری لائن کو بہتر اور علاقائی زبانوں میں سیریز کی پیداوار کے معیار کو بڑھایا جائے۔ انہوں نے ''GUDAI''، کو  اس جانب پہلا قدم قرار دیا۔

کلاسک براڈکاسٹنگ کے چیف ایگزیکٹو آفیسر عدنان شوکت نے اپنے خیالات کا اظہارکرتے ہوئے کہا کہ، ''مواد کی تنوع پاکستان میں میڈیا انڈسٹری کے لئے ایک بہت بڑا چیلینج ہے، جبکہ انڈسٹری کی باگ دوڑ سمبھالنے والوں کے وژن  میں کمی کی وجہ سے علاقائی میڈیم کو مرکزی میڈیا کے ذرائع ابلاغ نے نظرانداز کیا ہے۔ ”۔ انہوں نے مزید کہا، ''پلیٹ فارم کی معیشت نے بین الاقوامی مواد کی مارکیٹ کے لئے مواقع کی نئی وسعتیں کھول دی ہیں۔ اس سے آنے والے دنوں میں نئے مصنفین، فنکار، اور کاروباری افراد پیدا ہوں گے، جو عوام کی خوشحالی اور عالمی سطح پر پاکستان کی حقیقی امیج کو درست کرنے میں معاون ثابت ہوں گے۔

رنسٹرا کے شریک بانی اور چیف ایگزیکٹو آفیسر عامر جہانگیر نے کہا، ''ہمیں کلاسک براڈکاسٹنگ کے ساتھ شراکت کرنے پر فخر ہے اس سے پشتو میں کہانی سنانے والوں کے لئے  موقع پیدا ہونگے۔ یہ فلم اور ڈرامہ سازوں، موسیقاروں، کرنٹ افیئرز، اور کھیلوں کے شوقین افراد کو ایک بہت بڑا موقع فراہم کرتا ہے۔ انہوں نے مزید کہا، ''پشتون ثقافت ہمیں بہت بڑا کانٹینٹ (مواد) فراہم کرتا ہے۔ رنسٹرا پلیٹ فارم مواد تخلیق کاروں کوعالمی سطح پر رسائی فراہم کرتا ہے اور وہ پوری دنیا میں پشتو مواد کا اشتراک کرسکتے ہیں، بشمول مشرق وسطی، یورپ، شمالی امریکہ اور پشتوبولنے والے علاقوں تک۔

ناقص معیار اور غیر حقیقت پسندانہ پلاٹ نے پختون ثقافت کا ایک پہلو پیش کیا ہے جو اس سے متصادم ہے جسے بہت سارے پختون دنیا کے سامنے پیش کرنا چاہتے ہیں۔ خواتین اس پر اعتراض کرتی ہیں اور مرد بندوق اور لڑکی دونوں کے مالک ہیں،جبکہ نوجوانوں کے پاس تفریح کے مواقع  بہت کم ہیں۔  رنسٹرا اور کلاسک براڈکاسٹنگ ''گڈائی      کے ذریعے پشتو فلم انڈسٹری اور ڈرامہ انڈسٹری  اور خاص طور پر معیشت کو بہتر بنانے کی کوشش کریں گے

کلاسک براڈکاسٹنگ (پرائیوٹ) لمیٹڈ سیٹلائٹ اپ لنک، پلے آؤٹ اور ویڈیو اسٹریمنگ سے متعلق خبروں اور دستاویزی فلموں کی میں مہارت  رکھتی ہے۔ 12 سال سے زیادہ عرصہ سے کلاسک براڈکاسٹنگ، ایسوسی ایٹڈ پریس، اے بی سی، این بی سی، سی جی ٹی این، فینکس ٹی وی اور بہت سے پلیٹ فارم کے لئے بین الاقوامی خبروں اور دستاویزی فلموں میں سب سے آگے ہے۔

رنسٹرا پاکستان کا پہلا مختصر فارم ڈیجیٹل میڈیا پلیٹ فارم ہے۔ پاکستان کا پہلا ڈیجیٹل پلیٹ فارم، رنسٹرا پاکستان اور اس سے باہر ابھرتے اور قائم کردہ مواد تخلیق کاروں اور فلم سازوں کو کاروبار کے مواقع فراہم کرتا ہے۔ رنسٹرا مواد تخلیق کاروں کو پوری دنیا میں ایک بڑی پاکستانی کمیونٹی تک رسائی فراہم کرتا ہے۔

پاکستان میں سیکیورٹیز اینڈ ایکسچینج کمیشن آف پاکستان کے کمپنیوں کے آرڈیننس 2017 کے تحت رنسٹرا ٹیکنالوجیز  ذمہ داری کمپنی کے ذریعہ ایک محدود کمپنی کے طور پر رجسٹرڈ ہے۔ رنسٹرا کی قیادت اور انتظام پاکستان، مشرق وسطی، یورپ اور شمالی امریکہ میں میڈیا کے اہم پیشہ ور افراد  کرتے ہیں۔ رنسٹر کو ڈائس کیم (تخلیقی آرٹ اینڈ میڈیا) پلیٹ فارم آف ڈائس فا ونڈیشن نے فروری 2020 سے شروع کیا ہے اور اس سال دسمبر میں عالمی سطح پر اس کو لانچ کیا جائے گا۔
پاکستان میں آپ آج ہی سے www.rinstra.com، ایپ اسٹور اور گوگل پلے اسٹور پر رنسٹرا اور تخلیقی مواد کی تلاش  شروع کرسکتے ہیں۔

Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post