-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

20 جنوری، 2021

معیاری تعلیم ۔ آغاخان ایجوکیشن کے سکولوں سے رواں سال 8 طالب علموں نے ایم بی بی ایس پروگرام کے لئے کوالیفائی کئے

 

معیاری تعلیم ۔ آغاخان ایجوکیشن کے   سکولوں سے   رواں سال 8 طالب علموں نے ایم بی بی ایس پروگرام کے لئے کوالیفائی کئے

کراچی ( ٹائمزآف چترال  نیوز20 جنوری 2021)  تعلیم وہی ہے جس کا کوئی معیار ہو۔  سمجھدار والدین اپنے بچوں کی معیاری تعلیم کے لئے بڑے فکر مند  رہتے ہیں ۔ بہت سے والدین اپنے بچوں کی تعلیم پر  اپنی ساری دولت بھی لٹانے کے لئے تیار ہوتے ہیں پاکستان میں ایسے ایسے سکول ہیں جن کی فیس بہت زیادہ ہے۔  ان سکولوں میں صرف امیر ترین لوگ ہی اپنے بچوں کو بھیج سکتے ہیں۔ سرکاری سکولوں کا معیار  چونکہ اس لیول کا نہیں ہے جس لیول کی تعلیم آج کے دور میں چاہئے۔ چونکہ سرکاری سکولوں میں پرانے اساتذہ ہیں جن کی تعلیم دور حاضر سے ہم آہنگ نہیں ہے۔ حکومت اگرچہ  ان بہت اچھی تنخواہیں دیتی ہے لیکن ان کی تربیت اور دور حاضر کے تعلیم چیلنجوں سے مقابلے کے لئے تیار نہیں کرتی۔ 

 مہنگے اداروں کے ساتھ ساتھ ملک میں ایسے ادارے بھی ہیں جن کی فیس بھی اتنی زیادہ نہیں لیکن اس کے باوجود یہ تعلیمی معیار پر کسی قسم کا سمجھوتہ نہیں کرتے  ایسے اداروں میں ایک آغا خان ایجوکیشن سروس پاکستان کے سکولز ہیں۔ یہاں فیس اتنی زیادہ نہیں ہے لیکن انہوں نے ملک کو  تعلیم یافتہ ، بہترین پیشہ ور دے دیئے ہیں۔  ہر سال ان سکولوں سے ڈاکٹر ز، انجینئرز، ٹیکنالوجسٹ اور دیگر ماہرین پیدا کئے ہیں۔ اس سال بھی   آغاخان ایجوکیش کے سکولوں سے 8 طلباء آغا خان یونیورسٹی میڈیکل کالج کے ایم بی بی ایس پروگرام کوالیفائی کرلیا ہے۔ ان میں  آغا خان سکول گلگت اور چترال کے طلباء شامل ہیں۔

آغا خان ہائر سیکنڈری اسکول ہنزہ سے عابدہ علی ، ملیحہ شاہ اور زہرا یاسمین ہیں۔ آغا خان ہائر سیکنڈری اسکول ، گہخوچ سے کنول ناصر اور انیتا قیوم آغا خان ہائر سیکنڈری اسکول چترال سے ؛ زہیب علی اور صبور علی خان  اورآغا خان ہائر سیکنڈری اسکول گلگت سے شاہد اقبال  شامل ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں