چترال، بالائی دیر اورلوئر دیر میں تیز ترین موبائل براڈ بینڈ سروسز کا ٹھیکہ ٹیلی نار کے سپرد

چترال، بالائی دیر اورلوئر دیر میں تیز ترین موبائل براڈ بینڈ سروسز کا ٹھیکہ ٹیلی نار کے سپرد

اسلام آباد (ویب ڈیسک 11 فروری 2021) یونیورسل سروس فنڈ (یو ایس ایف) نے صوبہ خیبر پختونخوا کے چترال ، اپر دیر اور لوئر دیر اضلاع میں ہائی اسپیڈ موبائل براڈ بینڈ سروسز کی فراہمی کے لئے ٹیلی نار کو تقریبا 1.37 بلین روپے ٹھیکے دینے کے معاہدے پر دستخط کئے۔ وفاقی وزیر برائے آئی ٹی اور ٹیلی مواصلات ، سید امین الحق اور وزیر اعظم کے معاون خصوصی برائے اوورسیز پاکستانیز اینڈ ایچ آر ڈی ، سید ذوالفقار عباس بخاری نے بدھ کے روز یو ایس ایف آفس ، اسلام آباد میں منعقدہ معاہدہ پر دستخط کی تقریب میں موجود تھے۔ 

معاہدوں پر یو ایس ایف کے سی ای او حارث محمود چودھری نے عرفان وہاب خان ، سی ای او ٹیلی نار کے ساتھ دستخط کیے۔ تقریب میں وفاقی سیکرٹری برائے آئی ٹی اینڈ ٹیلی مواصلات اور چیئرمین یو ایس ایف بورڈ شعیب احمد صدیقی ، چیئرمین پی ٹی اے ، میجر جنرل (ر) امیر عظیم باجوہ اور دیگر عہدیدار بھی تقریب میں موجود تھے۔

امین الحق نے کہا: "انفارمیشن اینڈ کمیونیکیشن ٹیکنالوجیز (آئی سی ٹی) کی مدد سے ، چترال ، اپر دیر اور لوئر دیر کے اضلاع بہتر مواصلات اور انضمام کو حاصل کرسکتے ہیں، بہتر موصلا فراہمی سے علاقے اقتصادی اور سیاحتی فوائد حاصل کرسکیں گے ۔ ہائی اسپیڈ موبائل براڈ بینڈ سروسز سیاحت میں اضافہ ہوگا اور سیاحوں کو راغب کرنے میں مدد ملے گی۔ اس طرح روزگار کے مواقع پیدا ہوں گے۔ 

وزارت آئی ٹی اور ٹیلی مواصلات پاکستان کی سیاحت کی صنعت کو معاونت اور پائیدار دیہی ترقی کے حصول کے لئے بنیاد فراہم کرنے کے لئے قریبی تعاون جاری رکھے گی۔ مزید برآں ، انہوں نے معاہدے پر دستخط کرنے پر یو ایس ایف اور ٹیلی نار کی ٹیموں کو اپنے پرتپاک خیرمقدم کو بڑھایا اور ڈیجیٹل پاکستان وژن کو حقیقت بنانے پر زور دیا۔

Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post