-->

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

19 فروری، 2021

چترال کے علاقے دنین میں معمولی گھریلو تنازع پر بھائی نے بھائی کی جان لے لی

 

چترال کے علاقے دنین میں معمولی گھریلو  تنازع پر بھائی نے بھائی کی جان لے لی



چترال (ویب ڈیسک) خاص چترال کے علاقے دنین میں جمعرات کے روز معمولی گھریلو تنازعہ پر ایک نوجوان نے اپنے ہی بھائی کو ہلاک کردیا۔ چترال ٹوڈے کی رپورٹ کے مطابق یہ واقعہ جمعرات کی دوپہر کو پیش آیا ہے۔

پولیس نے مبینہ قاتل کی شناخت محسن حیدر ولد حیدر شاہ اور متوفی کے نام فرحان حیدر کے نام سے کی ہے۔

ملزم نے حیدر کو پستول سے گولی مار کر زخمی کردیا۔ زخمی کو فوری طور پر ڈسٹرکٹ ہیڈ کوارٹر ہسپتال لایا گیا اور پھر چترال اسکاؤٹس اسپتال پہنچایا گیا جہاں وہ اپنے ہی سگے بھائی کے لگائے ہوئے زخموں کی تاب نہ لاتے ہوئے دم توڑ گیا۔

پولیس نے بتایا کہ مبینہ قاتل کو جرم میں استعمال ہونے والے اسلحہ سمیت گرفتار کیا گیا ہے اور اس کے خلاف پاکستان پینل کوڈ کی دفعہ 302 کے تحت مقدمہ درج کیا گیا ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں