-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

16 مارچ، 2021

دنیا کے بڑے خوش نصیب شخص، 80 سالہ مقتدا نے 40 سال مسجد نبوی کی خدمت کے بعد ریٹائر ہوئے : پڑھیے پوری کہانی

 

دنیا کے بڑے خوش نصیب شخص، 80 سالہ مقتدا نے 40 سال مسجد نبوی کی خدمت کے بعد ریٹائر ہوئے : پڑھیے پوری کہانی



کراچی  (ٹائمزآف چترال نیوز ڈیسک) مقتدا نامی یہ بزرگ 40 سال تک مسجد نبوی کی خدمت کرنے کے بعد ریٹائر ہوئے۔ اب ان کی عمر 80 سال ہے۔ سوشل میڈیا اور عالمی ذرائع ابلاع میں بزرگ کو حراج تحسین پیش کرتے ہوئے انہیں دنیا کے خوش قسمت ترین افراد میں شمار کیا جانے لگا ہے۔ اور یہ اس کا حقدار بھی ہیں۔ انہوں نے چار دہائیوں سے مسجد نبوی کی خدمات سر انجام دیں۔

سعودی عرب کے شہریوں نے مزدور کے لئے مالی تعاون کی مہم بھی چلائی ہے ، جس کی شناخت مقتدا کے نام سے ہوئی  ہے۔ اس کی تصاویر وائرل ہونے کے بعد ، شہریوں نے اس کے مجسد انتظامیہ سے سے بھی اپیل کی کہ وہ اسے برطرف نہ کریں بلکہ خدمت جاری رہنے دیں۔

 مقتدا نے کہا کہ یہ ایک مشکل لمحہ تھا جب میرے انتظامیہ نے مجھے بتایا کہ میں اپنے بڑھاپے کی وجہ سے ریٹائر ہو رہا ہوں۔

شہریوں کی اکثریت نے سعودی حکومت پر بھی زور دیا ہے کہ وہ کارکن کو مستقل اقامہ اور شہریت دے۔ جب تک یہ کارکن سعودی عرب میں رہے گا ، اس کو مسجد نبوی کی اپنی چار دہائیوں کی خدمت کے لئے باقاعدہ تنخواہ ملنی چاہئے۔

اشار الاوسط اخبار کے مصنف حماد المجید نے بتایا کہ انہوں نے کارکنوں کی مہم کے بارے میں سعودی بن لادین گروپ کے ایک عہدیدار کو آگاہ کیا تھا۔ سعودی خاتون مصنفہ مونائرہ القدیب نے بھی اس مہم کی حمایت میں توسیع کرتے ہوئے کہتی ہیں ایسے کارکنوں کی عزت کی جائے۔

1 تبصرہ:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں