واٹس ایپ صارفین کے لئے زبردست خبر، کمپنی نے ڈیسک ٹاپ کالنگ آپشن متعارف کروادی، اب کمپیوٹر سے ہی کال کریں

واٹس ایپ  صارفین کے لئے زبردست خبر، کمپنی نے  ڈیسک ٹاپ کالنگ آپشن متعارف کروادی، اب کمپیوٹر سے ہی کال کریں



کراچی( ٹائمزآف چترال ٹیکنالوجی ڈیسک)    واٹس ایپ نے اعلان کیا ہے کہ اب واٹس ایپ کے ڈیسک ٹاپ ایپ پر نجی اور محفوظ ون ٹو ون آواز اور ویڈیو کال سہولت  دستیاب ہیں۔ واٹس ایپ کی آفیشل ویب سائٹ پر شائع ہونے والی  ایک بلاگ کے مطابق میں بتایا  گیا ہے کہ  "گذشتہ سال کے دوران ہم لوگوں میں واٹس ایپ پر ایک دوسرے کو کال کرنے میں نمایاں اضافہ دیکھا گیا ہے ، اکثر طویل گفتگو کے لئے بھی ایپ کو استعمال کیا گیا ہے۔ نئے سال کے موقع پر ، ہم نے ایک ہی دن میں 1.4 بلین صوتی اور ویڈیو کالز کے ذریعہ کی جانے والی سب سے زیادہ کالوں کا ریکارڈ توڑ دیا۔ بہت سارے لوگ ابھی بھی اپنے پیاروں سے الگ ، اور کام کرنے کے نئے طریقوں کو ایڈجسٹ کرتے ہوئے ، چاہتے ہیں کہ واٹس ایپ پر بات چیت ممکن ہوسکے ۔ہم چاہتے ہیں کہ آپ  زیادہ سے زیادہ ذاتی طور پر قریب تر محسوس کریں ، چاہے آپ دنیا میں کہیں بھی ہوں ہوں یا  جس ٹیکناجی کو آپ استعمال آپ کررہے ہوں۔ "

بڑی اسکرین پر  کام کے ساتھ ساتھ ساتھیوں اور عزیزوں کو جواب دینا آسان ہوجاتا ہے ، اپنے کنبے کو بڑے سکرین پر زیادہ واضح طور پر دیکھتے ہیں ، یا بات کرتے وقت کسی کمرے میں گھومنے کے لئے اپنے ہاتھ آزاد کرتے ہیں۔ ڈیسک ٹاپ کالنگ کو زیادہ کارآمد بنانے کے لئے  اس بات کو یقینی بنایا گیا ہے کہ یہ پورٹریٹ اور زمین کی تزئین سمیت دونوں کے لئے بغیر کسی رکاوٹ کے کام کرتا ہے ، آپ کے کمپیوٹر اسکرین پر ایک مستعدی اسٹینڈ ون ونڈو میں نمودار ہوتا ہے ، اور ہمیشہ ٹاپ پر رہتا ہے لہذا صارفین براؤزر میں ویڈیو چیٹ کو کبھی نہیں کھوتے ہیں۔ کھلی کھڑکیوں کا ٹیب یا اسٹیک۔ واٹس ایپ پر صوتی اور ویڈیو کالیں خفیہ کردی ہیں ، لہذا واٹس ایپ ان کو نہیں سن سکتا یا نہیں دیکھ سکتا ہے ، چاہے آپ اپنے فون یا اپنے کمپیوٹر سے کال کریں۔ یہ خصوصیت واٹس ایپ ڈیسک ٹاپ ایپ پر ون ٹو ون کالوں کے ساتھ شروع ہورہی ہے تاکہ صارفین کو قابل اعتماد اور اعلی معیار کا تجربہ ملے۔ 

مستقبل میں گروپ وائس اور ویڈیو کالوں کو شامل کرنے کے لئے اس خصوصیت میں توسیع ہوگی۔ آپ یہاں ونڈوز پی سی اور میک پر ڈیسک  ورژن وٹس ایپ کو ڈاؤن لوڈ  کرسکتے ہیں اور اس کے بارے میں مزید جان سکتے    ہیں، ڈاؤن  لوڈ کرنے کے لئے درجہ ذیل لنک پرکلک کریں۔



Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post