-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

5 اپریل، 2021

انڈونیشیا اور مشرقی تیمور میں سیلاب اور لینڈ سلائیڈنگ سے 100 سے زیادہ افراد ہلاک

 

انڈونیشیا اور مشرقی تیمور میں سیلاب اور لینڈ سلائیڈنگ سے 100 سے زیادہ افراد ہلاک

اتوار کے روز انڈونیشیا اور مشرقی تیمور میں شدید سیلاب اور لینڈ سلائیڈنگ کے نتیجے میں کم از کم 101 افراد ہلاک ہوگئے ہیں۔ طوفانی بارش نے جنوب مشرقی ایشیائی ہمسایہ ممالک میں بڑے پیمانے پر تباہی پھیلائی ہے ، اور اتنے بڑے ڈیموں کے پانی سے ہزاروں گھر زیرآب آئے ہیں۔




متاثرہ علاقہ مشرقی انڈونیشیا میں فلورس جزیرے سے لے کر مشرقی تیمور تک پھیلا ہوا ہے۔ صرف انڈونیشیا میں ہی 80 افراد لقم اجل بن چکے ہیں جبکہ درجنوں ابھی تک لاپتہ ہیں۔ حکام نے انتباہ کیا ہے کہ اب بھی اس تعداد میں اضافہ ہوسکتا ہے۔

انڈونیشیا کی آفات سے نمٹنے والی ایجنسی کے ترجمان رادیتیا جاجتی نے نامہ نگاروں کو بتایا ، "کیچڑ اور انتہائی موسم ایک سنگین چیلنج بن گیا ہے اور ملبے کے ڈھیر لگنے سے سرچ اور ریسکیو ٹیم رکاوٹ بنی ہے۔"

مشرقی فلورنس کی ایمرجسنی ایجنسی کے سربراہ ، ان کے ساتھی الفونس ہڈا بیتھن نے کہا ، "ہمیں شبہ ہے کہ سیلاب نے بہت سارے افراد کو دفن کیا ہے لیکن یہ واضح نہیں ہے کہ کتنے لاپتہ ہیں۔"

"انخلاء پھیل چکے ہیں۔ ہر سب ضلع میں سیکڑوں ہیں لیکن بہت سے دوسرے گھر پر رہ رہے ہیں۔ انہیں دوائی ، کھانا ، کمبل کی ضرورت ہے۔"

میڈیا رپورٹس میں بتایا گیا ہےکہ طوفان کی شدت کی وجہ سے متعدد پل ٹوٹ گئے اور طوفانی لہروں سے ایک بحری جہاز کے ڈوبنے کی بھی اطلاع ہے۔

اس کے علاوہ انڈونیشیا کے ساتھ مشرقی تیمور کے جزیرے میں بھی لینڈ سلائیڈنگ اور طوفان سے 21 افراد ہلاک ہوچکے ہیں جب کہ 1500 سے زائد افراد نقل مکانی پر مجبور ہیں۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں