-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

20 جولائی، 2021

کارفنانسنگ کے تحت بینکوں سے قرضوں کی فراہمی میں 11 ماہ کے دوران 41 فیصد اضافہ ہوا : سٹیٹ بینک

کارفنانسنگ کے تحت بینکوں سے قرضوں کی فراہمی میں 11 ماہ کے دوران 41 فیصد اضافہ ہوا : سٹیٹ بینک

اسلام آباد (اے پی پی 20 جولائی 2021) کارفنانسنگ کے تحت بینکوں کی جانب سے قرضوں کی فراہمی میں گزشتہ مالی سال کے پہلے 11 ماہ کے دوران 41 فیصد اضافہ ہوا ہے۔سٹیٹ بینک آف پاکستان (ایس بی پی) کی رپورٹ کے مطابق گزشتہ مالی سال میں جولائی تا مئی 2020-21 کے دوران کارفنانسنگ کی مد میں قرضوں کا اجرا279.5 ارب روپے تک بڑھ گیا جبکہ مالی سال 2019-20 کے اختتام پر قرضوں کی فراہمی کا حجم 211.11 ارب روپی رہا تھا۔

اس طرح مالی سال 2020 کے مقابلہ میں گزشتہ مالی سال 2021 کے پہلے گیارہ مہینوں کے دوران گاڑیوں (کاروں) کی خریداری کے لئے بینکوں کی جانب سے قرضوں کی فراہمی 86.5 ارب روپے یعنی 41 فیصد اصافہ ریکارڈ کیا گیا ہے۔ رپورٹ کے مطابق کاروں کی خریداری کے لئے اسلامک بینکوں کی طرف سے قرضوں کی فراہمی میں نمایاں اضافہ ہوا ہے اور مجموعی قرضہ جات میں اسلامی بینکاری کے شعبہ کے فراہم کردہ قرضوں کی شرح 60 فیصد تک بڑھی ہے۔

عارف حبیب لمیٹڈ کے شعبہ ریسرچ کے سربراہ طاہر عباس نے اس حوالہ سے کہا ہے کہ کووڈ۔19 سے متاثر معاشی سرگرمیوں کی بحالی کے لئے مرکزی بینک کی جانب سے شرح سود میں کمی کے فیصلہ سے مقامی معیشت میں نمایاں بہتری ہوئی ہے جس کی وجہ سے قرضوں کے اجرا میں اضافہ ہوا ہے۔ انہوں نے کہا کہ حکومت کے اقدامات کے نتیجہ میں زرعی معیشت کی ترقی سے کارفنانسنگ کی شرح میں مزید اضافہ متوقع ہے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں