-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

20 جولائی، 2021

برادر اسلامی ملک ملائیشیا میں کورونا وائرس سے متاثرین کی تعداد تعداد 9 لاکھ سے تجاوز کر گئی

برادر اسلامی ملک ملائیشیا میں کورونا وائرس سے متاثرین کی تعداد  تعداد 9 لاکھ سے تجاوز کر گئی

کوالالمپور (اے پی پی 19 جولائی 2021) ملائیشیا میں کورونا وائرس کے مجموعی کیسز کی تعداد 9 لاکھ سے تجاوز کر گئی۔ اتوار کو ملائیشین وزارت صحت کی طرف سے جاری کردہ تازہ ترین اعدادوشمار کے مطابق گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران ملک بھر میں 12528 نئے کیسز رپورٹ ہوئے ہیں جس کے بعد ملک میں مجموعی کیسز کی تعداد 9 لاکھ سے تجاوز کر گئی ہے جبکہ وائرس سے متاثرہ مزید 138 مریض چل بسے جس کے بعد ملک میں اموات کی تعداد 6866 تک پہنچ گئی ہے۔

وزارت صحت کے ڈائریکٹر جنرل نور ہشام عبداللہ نے اپنے بیان میں کہا کہ نئے سامنے آنے والے 12528 کیسز میں سے 19 کیسز دوسرے ممالک سے آئے ہیں جبکہ 12509 مقامی سطح پر منتقل ہوئے ہیں۔ انہوں نے کہا کہ ویکسی نیشن کے مثبت نتائج نظر آنا شروع ہو گئے ہیں، عوام کو چاہیے کہ وہ جلد از جلد ویکسین لگائیں تاکہ مہلک وبا پر مکمل قابو پایا جا سکے۔

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں