-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

7 جولائی، 2021

پاک قطر فیملی تکافل کا ڈاؤ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے ساتھ معاہدہ! پینل پر ڈاؤ ہسپتال کی شمولیت

 

پاک قطر فیملی تکافل کا ڈاؤ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے ساتھ معاہدہ!  پینل پر ڈاؤ ہسپتال کی شمولیت



کراچی: پاک قطر فیملی تکافل نے اپنے صارفین کو اعلیٰ معیار کی خدمات فراہم کرنے کیلئے ڈاؤ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے ساتھ ایک معاہدے پر دستخط کئے ہیں۔ڈاؤ یونیورسٹی ہسپتال اپنی نوعیت کا ایک بہترین ہسپتال ہے جس میں تمام بڑی بیماریوں کے علاج کی بہترین خدمات فراہم کی جاتی ہیں۔ پاک قطر فیملی تکافل کے پینل پر ڈاؤ ہسپتال کی شمولیت سے ہیلتھ کارڈ ہولڈر صارفین صحت کی معیاری خدمات حاصل کرسکیں گے۔  

معاہدے پر پاک قطر فیملی تکافل کے چیف ایگزیکٹو آفیسر عظیم اقبال پیرانی اور ڈاؤ یونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے رجسٹرار ڈاکٹر اشعر آفاق نے دستخط کیے۔ اس موقع پر ڈاؤیونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے وائس چانسلر ڈاکٹر ایم سعید قریشی اور دونوں اداروں کی سینئر مینجمنٹ بھی موجودتھی۔ 

اس موقع پر پاک قطر فیملی تکافل کے چیف ایگزیکٹو آفیسر عظیم اقبال پیرانی نے کہاکہ ہمیں اپنے پینل پر ڈاؤ یونیورسٹی ہسپتال کی شمولیت سے خوشی ہے اور یہ معاہدہ اپنے معزز صارفین کو صحت کی بہترین خدمات فراہم کرنے کے ہمارے عزم کا حصہ ہے۔ امید ہے کہ ہمارے پینل کے بہت سے صارفین اس ہسپتال میں علاج کی سہولت سے فائدہ اٹھا ئیں گے۔ 

اس موقع پر ڈاؤیونیورسٹی آف ہیلتھ سائنسز کے وائس چانسلر ڈاکٹر ایم سعید قریشی نے اپنے خیالات کا اظہار کرتے ہوئے کہاکہ ہم نتیجہ خیز کاروباری شراکت کے خواہ ہیں اور ہم یہاں ڈاؤ ہسپتال میں پاک قطر فیملی تکافل کے ممبران کو بین الاقوامی معیار کی صحت کی بہترین خدمات فراہم کریں گے۔ 

پاک قطر تکافل اپنے معزز ممبران کو بہترین خدمات جاری رکھے ہوئے ہے۔ 

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں