چائنیز موبائل کمپنی ژیومی / شیومی نے سام سنگ کو دوسری پوزیشن پر دھکیل کر خود پہلی پوزیشن حاصل کرلی ہے، مارکیٹ ریسرچ کی تازہ رپورٹ

چائنیز موبائل کمپنی ژیومی  / شیومی نے سام سنگ کو دوسری پوزیشن پر  دھکیل کر  خود پہلی پوزیشن حاصل کرلی ہے، مارکیٹ ریسرچ کی تازہ رپورٹ

  •  سام سنگQ2 میں یورپی اسمارٹ فون مارکیٹ میں دوسرے نمبر پر چلا گیا۔
 ٹائمزآف چترال ٹیکنالوجی ڈیسک |  5 اگست 2021
سیمسنگ الیکٹرانکس دوسری سہ ماہی میں یورپی اسمارٹ فون مارکیٹ میں دوسرے نمبر پر آگیا ، بدھ کے روز  جاری کی گئی ایک ایک رپورٹ میں بتایا گیا کہ ژیومی سرفہرست  آگیا ہے۔

مارکیٹ ریسرچر اسٹریٹیجی اینالیٹکس کی ایک رپورٹ کے مطابق سام سنگ نے یورپ میں 12 ملین اسمارٹ فونز کی ترسیل کے بعد اپریل سے جون کے دوران 24 فیصد مارکیٹ شیئر حاصل کیا جو کہ ایک سال پہلے کے مقابلے میں 7 فیصد کم ہے۔  جنوبی کوریائی ٹیک کمپنی یورپ میں سب سے اوپر پانچ اسمارٹ فون سپلائرز میں واحد کھلاڑی تھا جس نے سالانہ ترسیل میں کمی دیکھی۔




یان ہاپ نیوز ایجنسی کی رپورٹ کے مطابق ، ژیومی نے پہلی سہ ماہی میں سام سنگ کو پیچھے چھوڑ دیا اور یورپ میں اسمارٹ فون فروخت کرنے والی سب بڑی کمپنی بن گئی ہے ۔ کمپنی نے 12.7 ملین اسمارٹ فونز بھیجے جو کہ ایک سال پہلے کے مقابلے میں 67.1 فیصد زیادہ ہیں ، تاکہ 25.3 فیصد مارکیٹ شیئر حاصل کیا جا سکے۔

"سام سنگ گلیکسی اے سیریز کے نئے 5 جی ماڈلز کے ساتھ اچھی کارکردگی کا مظاہرہ کر رہا ہے ، لیکن اسے ایپل کی طرف سے اعلی درجے میں اور کم قیمت میں چینی دکانداروں کی بڑھتی ہوئی مسابقت کا سامنا ہے ، اور یہ یورپ میں ہواوے  پر پابندی کا فائدہ اٹھانے میں ناکام رہا۔" اسٹریٹیجی اینالیٹکس کے ایگزیکٹو ڈائریکٹر نیل ماؤسٹن نے کہا۔

اسٹریٹجی اینالیٹکس کے ایک ایسوسی ایٹ ڈائریکٹر بورس میٹوڈیف نے کہا ، "ژیومی نے روس ، یوکرین ، اسپین اور اٹلی میں بہت بڑی کامیابی دیکھی ہے ، اور صارفین کو اس کی ایم آئی اور ریڈمی سیریز کے فیچر سے بھرپور ، قیمتی اسمارٹ فونز کے لیے بے چین پایا ہے۔"

ایپل انکارپوریٹڈ نے آئی فون کی ترسیل 15.7 فیصد بڑھا کر 9.6 ملین یونٹس تک پہنچادیا اور یوں سام سنگ کے بعد 19.2 فیصد مارکیٹ شیئر کے ساتھ تیسرا  نمبر حاصل کیا۔

چینی برانڈز اوپو بالترتیب چوتھے اور پانچویں نمبر پر آئے۔ اوپو کا 5.6 ​​فیصد مارکیٹ شیئر تھا ، جبکہ رئیل می نے دوسری سہ ماہی میں 1.9 فیصد شیئر حاصل کیا۔

یورپی اسمارٹ فون مارکیٹ دوسری سہ ماہی میں 14 فیصد بڑھ کر 50 ملین یونٹس تک پہنچ گئی۔

Post a Comment

Thank you for your valuable comments and opinion. Please have your comment on this post below.

Previous Post Next Post