-->
اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

27 اگست، 2021

یوفون نے چین میں پری پیڈ رومنگ سروس پر سب سے کم ترین نرخ متعارف کرادیئے

 

چین میں پاکستانیوں کے لئے اپنے ہم وطنوں سے رابطے کی بڑی خبر 

اسلام آباد، 27 اگست، 2021۔ پاکستانی ٹیلی کام آپریٹر یوفون نے چین میں اپنی رومنگ سروسز کے چارجز میں سب سے زیادہ کمی لانے کا اعلان کردیا ہے۔ اس اقدام کی بدولت یوفون صارفین ملک سے باہر بھی اپنے پیاروں سے بوقت ضرورت رابطہ میں رہ سکیں گے۔ یوفون کی جانب سے اس حالیہ آفر سے طالب علم، سیاح، کاروباری افراد اور سفارتی حلقہ پاکستان کے پڑوسی و گہرے دوست ملک چین میں مستفید ہوگا جس کے ذریعے وہ اعلیٰ معیار کی آواز اور ڈیٹا خدمات استعمال کرسکیں گے۔  

ٹیلی کام انڈسٹری میں یوفون کی جانب سے وطن جیسی رومنگ خدمات سب سے کم ترین نرخوں پر پیش کی جارہی ہیں جن میں ان کمنگ اور آؤٹ گوئنگ کالز اور انٹرنیٹ 5 روپے فی 30 سیکنڈز اور 5 روپے فی ایم بی بالترتیب شامل ہیں۔ یہ سروس یوفون کے تمام پری پیڈ نمبروں پر صارفین کی سہولت کے لئے پہلے سے ہی فعال ہے۔ مزید براں، چین میں یوفون کے ڈیٹا رومنگ کی بدولت صارفین کو تمام سوشل میڈیا ایپس کے ساتھ کسی پریشانی اور رکاوٹ کے بغیر باآسانی رسائی حاصل ہوگی۔ یہ ڈیٹا سروس *506# ڈائل کرکے اور ذیلی ہدایات پر عمل کرکے فعال کی جاسکتی ہے۔ 

اس اقدام کی بدولت چین میں کاروباری، تعلیمی، تفریحی یا کسی بھی مقصد سے سفر کرنے والے یوفون صارفین کو سہولت حاصل ہوگی۔ دونوں ممالک کے درمیان رابطوں میں تیزی آئے گی جس سے سماجی و معاشی ترقیاتی اہداف کے مشترکہ طور پر حصول کا دائرہ کار مزید وسیع ہوگا۔ 

یوفون ہمیشہ سے اپنے صارفین کو بہتر انداز سے سہولت کی فراہمی میں پیش پیش رہا ہے اور اس کا یہ حالیہ اقدام اسکا منہ بولتا ثبوت ہے۔ صارفین کو مرکزی اہمیت دینے والی کمپنی کے طور پر یوفون نے اپنی مصنوعات اور خدمات کے پورٹ فولیو میں بہتری لانے کا عمل جاری رکھا ہے تاکہ اپنے صارفین کے لئے معیاری نیٹ ورک اور ڈیٹا خدمات میں وسعت لائی جاسکے۔ 

کوئی تبصرے نہیں:
Write comments

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

نوٹ: ٹائمزآف چترال کی انتظامیہ اور اداراتی پالیسی کا بلاگر کے خیالات سے متفق ہونا ضروری نہیں ہے۔ اگر آپ بھی چاہتے ہیں کہ آپ کا نقطہ نظر پاکستان اور دنیا بھر کے ناظرین تک پہنچے توآپ بھی قلم اٹھائیے اور 400 سے 700 الفاظ پر مشتمل اپنی تحریر تصویر، مکمل نام، فون نمبر، سوشل میڈیا آئی ڈیز اور اپنے مختصر مگر جامع تعار ف کے ساتھ ہمیں ای میل کریں ای میل ایڈریس timesofchitral@outlook.com آپ اپنے بلاگ کے ساتھ تصاویر اور ویڈیو لنک بھی بھیج سکتے ہیں۔

اپنے فیس بک آئی ڈی سے بھی آپ ویب سائیٹ پر کسی نیوز
یا بلاگ پر کومنٹ کرسکتے ہیں۔

تازہ ترین

www.myvoicetv.com

مشہور اشاعتیں

loading...

تازہ ترین خبریں