اپنے موزے میں پیاز رکھو! اس کے حیرت انگیز فائدے ہیں : پڑھیئے

اپنے موزے میں پیاز رکھو!  اس کے حیرت انگیز فائدے ہیں : پڑھیئے 
 


پیاز🧅

ہم زیادہ تر پیاز کو اپنی آنکھوں  آنسو لانے اور رونے یا اچھے کھانوں کے ذائقوں سے جوڑتے ہیں ، جو کہ منطقی ہے ، کیونکہ ہم اپنے کھانے میں پیاز کا استعمال کرتے ہیں۔ لیکن کیا آپ جانتے ہیں کہ آپ پیاز کو دوسری چیزوں کے لیے بھی استعمال کر سکتے ہیں؟ درحقیقت ، ایک پیاز ہر قسم کی روزمرہ کی بیماریوں کا مقابلہ کرنے میں بہت کارآمد ثابت ہوسکتا ہے۔

 پیاز آپ کی صحت کے لیے بہت کچھ کر سکتا ہے!

بیکٹیریا۔ 👻

میڈیکل سائنس نے ثابت کیا ہے کہ آپ کے پاؤں میں 7000 سے زیادہ اعصاب ہیں جو آپ کے پورے جسم سے رابطے میں ہیں۔ یہی وجہ ہے کہ اپنے جراب میں میں پاؤن کے نیچے پیاز ڈالنا زیادہ حیرت انگیز کام کر سکتا ہے۔ ایک بار جب آپ اپنی جراب میں پیاز ڈال دیں تو یہ آپ کے پورے جسم کو صاف کر دے گا۔ یہ آپ کے جسم سے بیکٹیریا اور جراثیم کو چوس لے گا ، اور چونکہ آپ کے پیروں کی جلد بہت پتلی ہے ، اچھے بیکٹیریا اور کیمیکل آپ کے خون میں جلدی جذب ہو جاتے ہیں۔ اس طرح پیاز آپ کا خون بھی صاف کرتا ہے۔ اور یہ سب جب تم سو رہے ہو! پیاز کی شفا یابی کی صلاحیت کے بارے میں مزید جاننے کے لیے نیچے  جائیں۔

سردی ۔ 😰

 سونے سے پہلے اپنے موزے میں پیاز ڈالنے سے آپ کو سردی سے بہت جلد چھٹکارا مل سکتا ہے۔ پیاز ان کی حیرت انگیز شفا بخش خصوصیات کی وجہ سے آپ کو بہتر محسوس کرنے میں مدد دے گا۔ پیاز خوشبو جذب کرنے اور ہوا کے معیار کو بہتر بنانے کے لیے جانا جاتا ہے۔ سونے سے پہلے اپنے جراب میں پیاز ڈال کر سوجائیں اس جسم میں موجود نقصان دہ بیکٹیریا   پیاز  میں جذب ہو جائیں گے اور آپ کا خون صاف ہو جائے گا۔ یہ ضروری ہے کہ نامیاتی پیاز کا استعمال کیا جائے جن کا کیمیکل سے علاج نہ کیا گیا ہو۔

صفائی۔ 🙍
اس عمل کے لیے ضروری ہے کہ حیاتیاتی ، غیر سپرے شدہ پیاز کا استعمال کیا جائے۔ اگر آپ ایسا نہیں کرتے ہیں تو ، نقصان دہ کیمیکل آپ کے خون میں شامل ہوجائیں گے اور یہ اس کے برعکس ہے جو آپ حاصل کرنا چاہتے ہیں۔ ڈاکٹر لارین فیڈر ، امریکہ کے لاس اینجلس میں ہومیوپیتھک ڈاکٹر ، پیاز کے دواؤں کے کام کی تصدیق کرتے ہیں۔ کہا جاتا ہے کہ یہ نزلہ زکام ، مثانے کے انفیکشن ، کانوں اور دانتوں کے درد کے خلاف مدد کرتا ہے۔ خاص طور پر چین میں ، دوا میں پیاز کا استعمال ایک طویل عرصے سے بہت مقبول رہا ہے۔ یہ یقینی طور پر ایک کوشش کے قابل ہے! لہذا ، ایک پیاز کو آدھے حصے میں کاٹ لیں ، اور سونے سے پہلے اسے اپنی جراب میں اپنی ایڑی کے خلاف رکھیں۔ صبح کے وقت اپنے پیروں کو تھوڑا سا جھاڑنا ایک اچھا خیال ہوسکتا ہے .
Previous Post Next Post