رئیل می کا C21Yاسمارٹ فون اب طاقتور یونی سوک T610پروسیسر کے ساتھ پیش ہے

رئیل می کا C21Yاسمارٹ فون اب طاقتور یونی سوک T610پروسیسر کے ساتھ پیش ہے

کراچی:  پاکستان سمیت دنیا بھر میں انتہائی تیزرفتاری سے ترقی کرنے والے اسمارٹ فون برانڈ رئیل می (realme) نے  حالیہ عرصے میں بعض حیران کن کامیابیاں حاصل کرلی ہیں۔ حال ہی میں رئیل می ماہ ستمبر کے دوران سب سے زیادہ فروخت ہونے والا اسمارٹ فون برانڈ بن گیا ہے۔ اس بڑی کامیابی کے پیچھے رئیل می کی سی سیریز کے شاندار اسمارٹ فون C25sکا بڑا ہاتھ ہے جو ستمبر شاپنگ ویک کے دوران ہاتھوں ہاتھ خریدا گیا۔ سی سیریز کی مقبولیت کے ساتھ رئیل می نے رئیل می C21Yکے نام سے ایک نئی ڈیوائس متعارف کرائی ہے جو شاندار انداز سے کام کرتی ہے۔ یہ ڈیوائس اب پاکستان بھر میں 21 ہزار 999 روپے میں دستیاب ہے جو تیزرفتار کارکردگی، روانی سے گیمنگ سمیت مجموعی طور پر بلاتعطل استعمال کی جاسکتی ہے جس کی وجہ یہ ہے کہ اس میں یونی سوک T610کا طاقتور پروسیسر استعمال کیا گیا ہے۔ 




یونی سوک T610۔ بے مثال انداز سے انتہائی تیزرفتار استعمال: رئیل می ky بہترین اپ گریڈ شدہ C21Y اسمارٹ فون میں دراصل اوکٹا کور 12 این ایم پروسیسر ہے جو 1.8گیگا ہرٹز کی رفتار سے کام کرتا ہے۔ گیک بینچ ٹیسٹ کے نتائج کے مطابق دیگر مصنوعات میں ایم ٹی کے G35کے مقابلے میں یہ پروسیسر سنگل کور میں 45 فیصد زیادہ بہتر کارکردگی کا حامل ہے جبکہ ملٹی کور پرفارمنس میں بھی 25 فیصد سے زیادہ بہتر ہے جس میں جدید 12 این ایم ٹیکنالوجی بروئے کار لائی جاتی ہے۔ یہ اپنے فلیگ شپ ڈائنامک آئی کیو آرکیٹکچر ڈیزائن کے ساتھ رئیل می C21Yاسمارٹ فون کے جامع استعمال کو تیزرفتار، رواں اور بہتر بناتا ہے۔

13 میگا پکسل کا اے آئی ٹرپل کیمرا۔ ہر ایک کی فوٹوگرافی کا پسندیدہ دوست: رئیل می C21Yمیں 13 میگا پکسل کے اے آئی ٹرپل کیمرے کے ساتھ آپ اپنی تمام یادیں زیادہ آسانی سے محفوظ بناسکتے ہیں۔ یہ کیمرا آپکو 4 گنا تک منظر کو زوم کرنے کی صلاحیت فراہم کرتا ہے۔ اب روشنی کی عدم دستیابی پر بھی رئیل می C21Yکے کیمرے کا استعمال زیادہ آسان ہے کیونکہ یہ کم روشنی اور تاریک پس منظر رکھنے والے مقامات کی روشن تصاویر لے سکتا ہے۔ 

5000 ایم اے ایچ کی بڑی بیٹری۔ لطف اندوز ہونے کا انتہائی طویل عمل:ہماری فون اور ڈیوائسز اب ہماری زندگی کا حصہ بن چکی ہیں، اس میں اب کوئی دو رائے نہیں ہے۔ رئیل می C21Yڈیوائس میں آپ کو5000ایم اے ایچ کی بڑی بیٹری ملتی ہے۔ یہ طاقتور بیٹری اہم مواقع پر ڈیوائس کے استعمال کے دوران بیٹری کم ہونے کے خدشے سے محفوظ رکھتی ہے۔ اس میں میوزک، گیمنگ، تصاویر سمیت بہت سے کام کسی فکر کے بغیر سرانجام دیئے جاسکتے ہیں کیونکہ اسکی بیٹری آخری منٹ تک فعال رہتی ہے۔ 
رئیل می کی C21Yڈیوائس اسکے شائقین میں فلیش سیل کے دوران بہت مقبول رہی۔ آپ بھی یہ ڈیوائس 21 ہزار 999 روپے میں حاصل کرسکتے ہیں کیونکہ اب یہ پاکستان بھر میں دستیاب ہے۔ 

Post a Comment

خبروں اور ویڈیوز کے لئے ہماری ویب سائیٹ وزیٹ کیجئے: پوسٹ پر تبصرہ کرنے کے لئے شکریہ۔ آپ کا تبصرہ جائزے کے بعد جلد پیج پر نمودار ہوجائے گا۔ شکریہ

Previous Post Next Post